.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار به مناسبت اولین همایش ملی تجارت الکترونیک مازندران
بدینوسیله مراتب امتنان خود را از مجریان و شرکت کنندگان در همایش اعلام می کنم . تشکر خود را به مدیران و کارکنان محترم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به خاطر تلاش مجدانه در ارتقاء کیفی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ابلاغ می نمای

استاندار مازندران به مناسبت برگزاري نخستين همایش ملی تجارت الکترونیک پيامي صادر كرد.

سید محمد کریمی استاندار مازندران در این پیام اظهار داشت :نزدیک به یک دهه است که واژه فناوری اطلاعات یا فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک پدیده نوظهور و قدرتمند جای خود را در جهان باز کرده و گفته می شود که تا سال 2010 میلادی کاربردهای این فناوری حدود 85 درصد از امور جوامع مختلف جهانی را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تحت تأثیر خود قرار می دهد .

وی در ادامه افزود:سرعت تأثیرگذاری و گسترش این پدیده در زندگی بشر هزاره سوم بسیار زیاد و از هم اکنون در حال تغییر اساسی در ساختارهای فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی می باشد و می رود تا بنیان های سنتی اداره جوامع را دچار تغییر و تحول اساسی نموده ، سیستم جدید از مدیریت را معرفی نماید .


کریمی در این پیام با اشاره به اینکه یکی از کاربردهای بسیار مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات تجارت الکترونیکی می باشد خاطر نشان کرد: تجارت الکترونیکی بستری فراهم می کند تا دولت ، بخش خصوصی ، بنگاه های اقتصادی و سایر نهادهای حقوقی و حقیقی بازرگانی بتوانند خدمات و سرویس های خود را در طول شبانه روز با سرعت ، دقت و در سطح گسترده تری نسبت به تجارت سنتی ، در هر کجای دنیا ، در اختیار مردم قرار دهند .

وی تصریح کرد: برای استفاده مفید از خدمات تجارت الکترونیکی نیاز به فرهنگ سازی و آموزش مسئولین دولتی ، بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی و مردم می باشد . در صورتیکه مسئولین ، بنگاه های اقتصادی و مردم با تمام ابعاد تجارت الکترونیکی آشنا شوند و آن را بپذیرند ، سرعت ، کیفیت و دقت ارائه خدمات تجاری بیشتر می شود و در نتیجه آن اقتصاد محلی ، استانی و در سطح ملی توسعه می یابد .


استاندار مازندران همچنین یادآور شد:اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی استان مازندران به منظور فرهنگ سازی و افزایش آگاهی کارشناسان و مسئولین اقتصادی از پتانسیل های تجارت الکترونیکی در چارچوب سند راهبردی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مازندران برنامه ریزی شده است امیدواریم این همایش بتواند بستری را فراهم نماید تا توسعه اقتصادی استان مازندران با استفاده از تجارت الکترونیکی در مسیر اقتصاد دانایی محور هزاره سوم قرار گیرد .


کریمی گفت:بدینوسیله مراتب امتنان خود را از مجریان و شرکت کنندگان در همایش اعلام می کنم . تشکر خود را به مدیران و کارکنان محترم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به خاطر تلاش مجدانه در ارتقاء کیفی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ابلاغ می نمایم .


انشاءا... با یاری خداوند بزرگ و بر اثر تلاش جمعی اساتید دانشگاه ها ، کارشناسان ، اعضای صنف رایانه و سایر فرهیختگان زمینه ارتقاء کیفی تجارت الکترونیکی در استان مازندران فراهم شود .

يادآور ميشود اولين همايش ملي تجارت الكترونيك با حضور جمعي از نخبگان ، مديران دستگاههاي اجرايي و مديران شركتهاي صنعتي و تجاري روز 2 مرداد در ساري برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.